لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
سعی می کنم مزه ی گلزنی را با تمام وجود بچشم!

سعی می کنم مزه ی گلزنی را با تمام وجود بچشم!

رقابتی متفاوت، رقیبی متفاوت، اما گلزنی مشابه و البته نامحتمل! بعد از گلزنی برابر آتالانتا در یکشنبه ی گذشته، دنیله روگانی توانست دومین گل پیاپی اش را از فاصله ای نزدیک در بازی شب گذشته به ثمر برساند و به یوونتوس کمک کند تا  به عنوان تیم اول مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان صعود کند.

 

آخرین مصاحبه ی این مدافع ایتالیاییِ جوان را با هم می خوانیم:

 

من در دوره ی خوبی هستم، به عنوان یک مدافع همواره دوست دارید مزه ی گلزنی را با تمام وجود بچشید چرا که این اتفاق زیاد رخ نمی دهد. من خوشحالم که در مقطع کنونی در این فصل به چنین کار مهمی موفق شوم، اما ما باید همچنان پیش برویم چرا که راه درازی جلوی رویمان داریم.

 

این مدافع موافق است که نسبت به دو سال پیش بازیکن بهتری شده است:

 

فکر می کنم واقعا چنین چیزی از من انتظار می رفت. من در محیط متفاوتی رشد کردم ، پس آمدن به اینجا واقعا برایم اتفاق جدیدی بود. من کاملا خوشبخت بودم که شانس بازی کردن کنار بازیکنان کلاس جهانی داشته ام و همه ی آنها به من کمک زیادی کرده اند، کیه لینی و بونوچی و بارتزالی، هرکدام به طریق خاص خودشان یاری ام کرده اند.

 

پیروزی برابر دیناموزاگرب به یوونتوس اطمینان داد که یوونتوس به عنوان صدرنشین از گروه خودش صعود کند، اما این به هیچ عنوان ضامن قرعه ی بهتر نیست، چرا که حالا بایرن مونیخ و رئال مادرید می توانند رقیب یووه در مرحله ی آینده باشند. اما دنیله تاکید می کند که تیمی مانند یوونتوس باید همواره به دنبال پیروزی باشد و بعدا با پیامدهایش کنار بیاید:

 

ما یووه هستیم پس می خواستیم که در هر صورت صدرنشین گروه باشیم. حالا باید دید که چه تیمی در قرعه برابرمان قرار می گیرد، اما در هر صورت تا دور بعد زمان زیادی باقی مانده است. امیدوایم وقتی ماه فوریه از راه برسد ما فرم بهتری نسبت به الان داشته باشیم و بتوانیم به مراحل بالاتری صعود کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: